Vi söker dig…

Vi söker en sekreterare/kommunikationsansvarig på timtid. Vi köper i första hand tjänsten av dig som egen företagare eller anställd i ett företag. I andra hand ett anställningsförfarande hos oss. Det viktigaste för oss är att få rätt person till rätt kostnad för vår förening.

 

Arbetsuppgifter:

• Sekreterarroll – skriva mötesprotokoll och pressreleaser, uppdatera hemsida och Facebook, skicka ut kallelser, medlemshantering och medlemsrekrytering
• Löpande info och marknadsföring om vår verksamhet på Facebook, LinkedIn, hemsida och nyhetsbrev.
• Vara med på aktiviteter – frukostmöten m.m och dokumentera (skriva/fotografera)
• Bistå Årjängs Centrumförening med hjälp i deras aktiviteter
• Stödfunktion till styrelsen i Nordmarkens Näringsliv (främst ordföranden)

Kontakt:

Varmt välkommen med din intresseanmälan till Nordmarkens Näringslivs ordförande Gunilla Andersson gunilla@awilja.se
Mer information om oss finns här på hemsidan.

Personliga egenskaper:

• Social kompetens
• Proaktiv och självgående
• Tycker det är roligt med kommunikation och att ha kontakt med människor
• Stabil och trygg
• Vi ser gärna att du har ett ”entreprenörstänk” och att du bor i Årjängs kommun

Kunskap:

• Datavana (Office-programmen, epost, internet, mobil, sociala medier)
• Duktig på språk – både sälj-, och protokollsvenska
• Fotokänsla

Underlag i pdf finner du här